Anmälan till ridlägret fixad!

17:00



Äntligen har jag fått in min anmälan till ridlägret på stallet! Av de hästarna jag önskade (Knaster - våran före detta hoppmästare, Romeo - stallets största - men gosigaste - häst, han ligger på runt 180 cm i manken, världens snällaste! Fortfarande lite "valipg" och svårt med balansen. TinTin som jag hade förra året, stallets operasångare och fintravare. Riktigt härlig att sitta på! Och Charlie, min bäbis. Charlie, som går precis som "min" Charlie gjorde, som är så fantastisk och som jag bara inte kan låta bli att tycka om trots att han bitit mig och är allmänt jävla grinig i spiltan.) så hoppas jag såklart mest på Charlie, för att han är som min Charlie var.
Att sitta på honom är som att gå tillbaka i tiden och träffa min älskling som jag saknar så fruktansvärt mycket.

Nu sitter jag iallafall och väntar på att folk ska komma hit för att fira midsommar!
Sara, Tim, Sofia, Angelica, Angelica, Axel, Petrus, Tommy, Niko, Johanna, Petra (?), Madde och eventuellt Morris och co kommer hit. Sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0