Penga-ångest!

14:29

Så jag var på krogen igår, och om jag räknade rätt så brände jag ungefär 900 *tummen upp*

280 kr gick till taxi för att S (jag kör som vanligt med att inte skriva ut namn vid sådana här händelser) började smsa och skulle ta hem en annan tjej när jag inte ville ligga (duktig Tess!). Han ville tydligen att jag skulle flytta mig från sängen till soffan när han kom hem med henne så att jag kunde ligga och lyssna på dem.

En vän jag haft sedan 2002, jävligt synd att det skulle sluta så men man behandlar inte mig på det sättet.
De andra hundralapparna är jag inte säker på, när jag kollade kontot idag ringde jag pappa och hade ångest.
Trots detta var kvällen jävligt trevlig, eftersom att jag fick träffa både Jasmin och S. Jasmin har jag inte sett på 1,5 år eller något så vi hade en del att snacka om, hah.

Det känns som att jag borde sitta i solen egentligen men det är så jävla tråkigt, för då har jag ingen musik eller något. Jag måste sola, jag är ju typ transparent, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0