SNART SMÄLLER DET!

14:21

Om 24 timmar sitter jag i bilen med Rickie, Sofia, Madde och Rickard på väg till Stockholm!
Som Sofia sa till sin engelsktalade chef i måndags; "I'm going to rock the Galaxy" (kryssningen heter Rockin' the Galaxy)
Det ska bli så jääävla roligt, jag har sett fram emot att göra en sådan här sak, och speciellt med min fru Sofia och min andra fru Rickie (om vi någonsin mot förmodan gifter oss så är det han som är fru...)

Vi åker alltså till Sthlm imorgon bitti, efter att Madde har skrivit sina prov. Sitter i bilen i 5-6 tim, kommer fram till färjan som avgår kl 19.30 från Värtahamnen.
Vi kommer tillbaka till Stockholm 18.15 på fredag och under tiden på sjön så har runt 25 band hunnit spela live.

Jag ska försöka ta bilder både i bilen och i hytten på båten, KANSKE under någon spelning men det kan jag inte lova - jag tycker om Mr Canon väldigt mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0