Uppdragsboken nästa!/Underbart

14:36



Elin lovade mig nyss att nu när hon gör mig sällskap i fritidsforskningen så ska vi köpa boken Uppdraget: boken som förändrar ditt liv, av Fredrik Colting. Äntligen!
http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9197488240

Jag kommer, när boken är inhandlad och påbörjad, att blogga om uppdragen här. 
Vad jag känner inför uppdraget, hur det gick och vad jag känner efteråt. De uppdragen jag och Elin får utföra tillsammans kommer att fotograferas och bilderna kommer upp här!

Igår, då? Satt på Rockbaren.
Kom hem, tog av mig jackan, tyckte att jag fick ett sms och kollade.
"Jag gissar att du åkt hem?"
Ja det hade jag ju men det löste sig snart. Jag tog en taxi tillbaka till stan (för hans pengar) och blev överfallen av en galning i mitt försök att ta av mig jackan.
Det var underbart.
Åh vad det är skönt att äntligen, äntligen, vara ett mirakulöst mellanting och vilja åka ner till stan för att bara vara där utan att ställa jobbiga frågor. 
Det är skönt att ligga i soffan och pilla i håret på varandra och skratta åt idiotiska saker som jag tror att bara vi fattar. "Vi måste nästan uppfinna ett ord för hur fantastiskt dumt det här är.":
Ett slags decilitermått där strecken säger "Pyttelite" - "Medel" och där mellan är det liksom bara lite suddigt och så står det "Där mellan". Klockrent!

Jag vet några stycken som fortfarande skulle säga att jag är dum i huvudet om de visste. Snälla gör inte det.
Snälla förstå vad jag försöker säga här.


Kommentarer
Postat av: Maria

Är en trogen läsare av din blogg...men vill veta mer om dig...Bor? Familj? Vad sysslar du med? Jobb? Plugg? Vad gör familjen? Intressen? Musiksmak? bil? m.m. Skulle vara roligt att som sagt få veta lite mer om dig..Annars en trevlig blogg!

2010-10-17 @ 15:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0