fantastiskt fantastisk och underbart underbar.

Hur kan du bara kliva ut från en bar och in i mitt liv, bara ändra på allt? Allt jag sett som konstigt, skumt eller udda är nu så naturligt och fantastiskt. Du är fantastisk.

Många i min närhet tycker att jag är fullständigt galen som gör det här men jag tycker om att vara galen och om det är ett sådant misstag som de tror så är jag glad att jag får göra det själv.
Jag är glad att få uppleva det jag gör just nu och jag hoppas mer än någonsin att de som känner mig bäst, minst vet vad jag ska göra nu. Jag hoppas mer än någonsin att alla andra ska ha fel och att jag har rätt. För en gångs skull.
Den här gången hoppas jag innerligt att jag för en gångs skull kan ta ett till synes kanske dumt beslut och få det att bli rätt, om än bara för ett tag. Om än bara för en natt till. Förhoppningsvis många fler.. För vad det här nu är så tycker jag om det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0