Bloggkalender dag 10 - Berätta om vad som finns i din väska.

Eh, oj vad intressant..!

Jag har ett läppbalsam med glans från The BodyShop, ett rött läppstift från Astor samt puder och borste från Maybelline.
Hårspännen och en hårsnodd, min Olympus-kamera, plånbok med ett halvt dussin klubbkort som jag aldrig använder och just nu även en hel drös med enkronor som bara är i vägen.
Ett paket cigg och några tändare (eftersom att man alltid tappar bort den om man bara har en, och då kan man leta i 20 minuter efter någon som kan ge dig eld) och, såklart, min mobiltelefon.

Jag skulle nog få plats med minst dubbelt så mycket i min väska (även om den är typ 20*25 cm stor) om jag bara ville. Alla vet ju att tjejers handväskor är som svarta hål och jag tror inte att någon skulle bli förvånad om alla tjejer gick runt med en basketboll i handväskan, "ifall att de blir sugna på att lira lite boll". Eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0