Bloggkalender dag 11 - Berätta om hur dina framtidsdrömmar ser ut

Jag vill ta körkort och flytta till Luleå, men mer då?
Jag har ingen aning om hur många barn jag eventuellt vill ha eller hur mitt bröllop ska se ut. Jag vet inte ens om jag vill bo i Luleå i mer än ett år, eller om jag någonsin kommer tillbaka till Göteborg.

Men jag vill jobba som inredningsdesigner, och ha möjlighet att resa. Träffa en man som älskar mig. Jag vill aldrig sluta hålla på med hästar och jag vill bli bättre på att fota. Köpa en ny bil, ta MC-kort och bli bättre på firestaff så att jag kan uppträda mer.

Det är väl typ det.. Iallafall som jag kommer på just nu. Nu ska jag börja på en present till Aurora som de ska få när jag kommer upp! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0