Bloggkalender dag 12 - Berätta om en person du saknar.

Ja, jag erkänner. Jag suger på att skriva varje dag.

Jag saknar många personer, mest alla underbara människor i Luleå. Men också vänner som jag glidit ifrån..

Mest så saknar jag Doris, "klubbmamma" i Luleå. Hon är en person som jag ser upp till väldigt mycket för att hon är så ärlig, förstående, ödmjuk och "mammig", allt på en gång. Jag saknar henne enormt mycket, nästan hela tiden. Hon har kramat mig och gett mig kärlek hela mitt liv, längreän vad jag kan minnas. Hennes leende är så smittsamt och hon har så många kloka ord att dela med sig av. Hon stöttar och lyssnar, och vi kan både skratta och gråta ihop.

Jag saknar henne för att hon är Doris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0