Bloggkalender dag 14 - Berätta om ett fotografi någon annan tagit på dig

Idag är jag bara sex dagar sen, woh!

Jag ser nu att jaghar missuppfattat en annan dag - "Berätta om ett utav dina favoritfotografier" och jag ska redigera det så fort jag skrivit klart detta!

Den här bilden har min pappa, som ni ser, tagit på min studentdag. Brevid mig står världens bästa Rickie!





Jag fullkomligt älskar den här bilden, dels för att det är en så stor dag där jag avslutade ett lyckligt kapitel i mitt liv och att jag får komma ihåg den dagen med en sådan här fin bild.
Och dels för att Rickie var där och delade det med mig, precis som jag hoppas att han ska dela alla andra viktiga dagar med mig, och som jag hoppas få göra i hans liv.

För att vi är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0