Bloggkalender dag 3 - Berätta om din bästa vän. Del 1

Jag inser att det är den 5'e december idag men jag har inte riktigt haft tid att sätta mig ner och skriva, så nu har jag tre inlägg att peta ihop. Enjoy!

Det står att det är 'Del 1' och det är för att jag har Madde också, men det inlägget kommer senare.


Vi bråkar ibland men skrattar nästan alltid. Han ställer alltid upp, finns alltid där. Han får mig att skratta och han torkar mina tårar. 
Han är kass på att svara i telefon (ibland känns det som att Kungen är mer tillgänglig på telefon) och han badar ofta längre än vad som är hälsosamt.
Han sjunger fantastiskt bra och han är bra på att laga mat också, så det är tur för honom att jag också får smaka. 

Han älskar Norrland, precis som jag. Han är villig att åka på road trip med mig (Vad fan är det för fel på snubben? Alltså seriöst, road trip. Med mig.) och jag får vara smakråd när han shoppar.
Rickie när han är som bäst



Och ja, Rickie. Du kommer att få leva med den här bilden. För alltid! Muahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0