Bloggkalender dag 7 - Berätta om ett av dina favoritfotografier

Jag missade ett inlägg igår också, haha! Jag veet att jag är lite dålig på att vara inne varje dag men jag lovar att ni iallafall kommer att få alla 24 inläggen :)

Ett av mina favotirfotografier?.. Det finns många!

Ett utav dem står i vår bokhylla i en jätteful ram som inte matchar bilden alls! Där är jag typ ett år gammal och står naken i en sjö, tittar ner i vattnet efter fiskar eller något. 
I bakgrunden ser man en skog som speglar sig på vattenytan. Den är jättefin och jag kanske kan scanna in den på datorn och lägga upp den någon dag.

Några andra bilder är de här:

Den här gillar jag för att det är en fin bild, helt enkelt. 

Den här bilden på Johan är så jävla härlig, den är tagen i somras runt Valborg eller något. 
Jag älskar hela bilden men mest motljuset och att han dricker ur flaskan, för mig är detta en riktig sommarbild!

Ja, det var några av mina favoriter som jag har på datorn just nu, tyvärr har jag nästan inga bilder kvar eftersom att våra datorer turas om att krasha och många bilder har försvunnit i olika ominstallationer och annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0