Bloggkalender dag 8 - Berätta om ett av dina favoritplagg.

Idag är det rätt dag, woh!

Jag har inte shoppat mycket det senaste året så jag har mest gamla kläder i min garderob egentligen men den här klänningen är verkligen en favorit! Jag köpte den för att ha på Daniel och Ingelas bröllop i november och fick massor av beröm! 
Jag gillar den starkt eftersom att den är enkel och "lagom avslöjande" - jag är inte van med klänning och brukar känna mig naken när jag väl har på mig klänning eller kjol, men den här var verkligen jättebra! Att den har en sjukt snygg detalj i sidan är ett stort plus.







Bekväm, lagom och väldigt enkel att matcha till alla slags smycken och accessoarer - en självklar och klockren favorit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0