Bloggkalender dag 9 - Berätta om en utav dina favoritlåtar

Jaja, jag är sen igen! Jag vet. Men det har varit så jävla mycket de senaste dagarna. Inte för att jag har mycket att göra, utan på grund av andra saker. Men jag är tillbaka så här kommer det nionde inlägget i min bloggkalender. :)

Favoritlåtar har jag många (fast då är det väl ingen favorit, om det finns fler?) men det finns några som verkligen ligger i topp.
De flesta spåren på 30H!3's platta WANT är riktigt bra, skönt att lyssna på både på fest och vid datorn.
Nickelback är ett av de banden jag lyssnar mest på och har lyssnat längst på.

Skulle jag bara välja EN så är det nog Next go round med Nickelback, från deras underbara platta Dark Horse.
Mest för att den är sjukt sexig, faktiskt. 

Detta blir ett kort inlägg, men jag vet inte vad mer jag ska säga om saken. Next go round är en av mina favoritlåtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0