12-kaffe


Igår träffade jag Petra och världens finaste Madde på stans sunkigaste krog - Rockbaren. Jag fick nästan en hjärtinfarkt när jag gick in på toaletten och det fanns: en dörr, handtag + lås (som funkade!), lyse, en toasits, papper både inne på toaletten och att torka händerna med, OCH TVÅL!! Helt fantastiskt! Tvål har de ju inte haft sedan i somras! Så välkommen tillbaka, tvål! Vi har saknat dig.


Och apropå glada överraskningar så träffade jag Göteborgs otrevligaste och mest dryga kille i måndags och så visade det sig att han inte alls är otrevlig och sjukt dryg utan helt freakin' underbar. 

Ja, och nu tog det slut ord för mig där så jag skiter i detta och återgår till mitt älskade kaffe. (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0