Bloggrensning!

Yes, nu är min blogg rensad från gamla inlägg som jag inte vill ha kvar av olika anledningar och så skriver jag andra, roligare saker :)
Till exempel den här dikten som jag hittade i en låda, la upp på bloggen och sedan tappade bort.

Känslorna växer
och jag släpper taget om allting jag håller kärt
Jag står här tills du får mig att röra på mig
Jag släpper aldrig greppet om tiden med dig
Glömmer allt jag saknar
fullständigt ofullständig
Jag tackar ja till dig inbjudan
om du tar ifrån mig allt
Jag lever för det enda jag vet
Jag springer, vet inte riktigt vart
Vet inte vad jag ger mig in i,
släpper bara aldrig taget om tiden med dig
Det finns inget mer att förlora,
inget mer att finna
Inget i denna värld
kan ändra det jag känner
Inget annat, inget annat, inget annat
Letar desperat efter förändring
Svälter i brist på sanning
Längre bort än när jag började
jagar jag dig
Känslorna växer
och jag släpper taget om allting jag håller kärt
Jag står här tills du får mig att röra på mig
Jag släpper aldrig greppet om tiden med dig

Glömmer allt jag saknar
fullständigt ofullständig
Jag tackar ja till dig inbjudan
om du tar ifrån mig allt

Jag lever för det enda jag vet
Jag springer, men stannar kvar
Vet inte vad jag ger mig in i,
släpper bara aldrig taget om tiden med dig

Det finns inget mer att förlora,
inget mer att finna
Inget i denna värld
kan ändra det jag känner
Inget annat, inget annat, inget annat

Letar desperat efter förändring
Svälter i brist på sanning
Längre bort än när jag började
jagar jag dig



Jag vet ju vem den är menad till och gissar därför att den är skriver 2005 eller 2006 och jag minns att jag hittade den i min låda där jag lägger saker jag tyckt om eller som betyder mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0