Kommer inte på en bra rubrik?


Idag är min finaste pojke verkligen fin och följer med mig till blodcentralen TROTS att det är hockey (!!?!) för att jag ska kunna lämna blod. Jag är livrädd för kanyler och nålar så jag vill ju gärna ha med mig någon som håller handen och ingen hand är bättre att hålla än hans :')

Fast jag vet ju att det går bra. Jag har piercat tungan (två gånger), läppen, naveln och näsan samt att jag har lämnat blod en gång innan.. Men jag kan ändå inte riktigt slappna av.
Min piercing i näsan blev förresten skitsnygg! Jag lägger eventuellt upp bild lite senare idag när jag har orkat duscha och sminka mig.

Ikväll ska jag till stallet, äntligen! Jag har varit borta två veckor men det känns som typ sju.. Jag saknar världens snyggaste Tomos, tjurigaste Babsan och den sötaste av alla - Renomée.

Nu tog det slut skriv igen men jag kanske återkommer senare idag med mer bloggande.



Kommentarer
Postat av: Kattis

Blev det inget luleå? Vad är det för kille? Vill se näsan! Strongt av dig att lämna blod trots rädslan :)

2012-02-21 @ 12:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0