Mera blogg, woh!

Det är med dig jag vill
bygga snögubbar med kukar och
se på dåliga filmer.
Sitta och äta med tända ljus,
låtsas att vi är romantiska
bara för att skratta bort det
och istället ha sex,
mot köksbordet där våra tallrikar står kvar.
Jag vill somna på ditt bröst,
till ljudet av dina hjärtslag.
Jag vill överösa dig med kyssar och
aldrig behöva bråka.
Dansa i regnet och lyssna på
hur åskan egentligen låter.
Smygtitta på dig i duschen
och skåla sönder våra ölglas.
This is why I feel so, oh, I wanna be your bitch.
Det är med dig jag vill
bygga snögubbar med kukar och
se på dåliga filmer.
Sitta och äta med tända ljus,
låtsas att vi är romantiska,
bara för att skratta bort det
och istället ha sex
mot köksbordet där våra tallrikar står kvar.
Jag vill somna på ditt bröst,
till ljudet av dina hjärtslag.
Jag vill överösa dig med kyssar och
aldrig behöva bråka.
Dansa i regnet och lyssna på
hur åskan egentligen låter.
Smygtitta på dig i duschen
och skåla sönder våra ölglas.

This is why I feel so, oh, I wanna be your bitch.



Jag är halvnöjd. Jag ville hitta den där känslan av ett förhållande som är jätteskumt och konstigt men så trivsamt och prefekt. Avslappnat och självklart..
Jag vet inte om jag lyckades riktigt, men när jag skrev den här dikten så hade jag en perfekt bild i mitt huvud utav hur jag ville att dikten skulle bli eftersom att jag hade en prefekt bild av den typen utav förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0