Piercingdags!


Mjaa, idag ska jag till Barbarella och pierca tungan (en till, bakom den jag har) eller näsan. Finaste följer med och håller handen, vilket är tur eftersom att risken att jag ballar ur är stor annars.. 

Jag glömmer aldrig när jag skulle pierca läppen tillsammans med Sofia. Efter att han hade gjort piercingen så skulle jag resa mig och ge plats åt Sofia på britsen och då vek sig benen mer eller mindre under mig.

Ett tag senare, när jag skulle pierca tungan, så var det så klart samma sak. Det var en kritvit Tess som gick ut ur rummet där de piercar och satte sig på soffan. 
Jag gick till Barbarella för att kontrollera att han gjort rätt och då sa de bakom disken, i kör, "OJ! Gjorde inte det där JÄVLIGT ont!?!" och jo, det gjorde det. 
Det visade sig att han hade satt staven alldeles för snett bakåt (den måste vara lite bakåtlutad eftersom att översidan på tungan är längre än undersidan) så jag kunde inte röra tungan alls. Jobbigt läge, det var bara att plocka ut den och göra om, göra rätt.


Idag ska det gå bättre! Nu går jag till Barbarella på en gång och hoppas på att Jowan (ball stavning, uttalas som Johan) har tid för mig och min snygging idag. :)
Bortsett från Luleås hemmaförlust mot MODO igår (1-4) så har hela den här veckan varit fantastisk! Det var länge sedan jag var så här glad och harmonisk och det finns bara en person som jag kan tacka för det. Oh baby, you know who you are! ;)

Igår köpte jag nya jeans också, übersnygga från Gina Tricot för 299 spänn, woh!






Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag undrar om inte dom gjorde så när jag piercade min tunga andra gången. Första gången gjorde det knappt ont alls, varken när jag gjorde den eller tiden efter. Andra gången gjorde det ont att andas och jag fick ta ur den ganska omgående. Tredje gången gjorde det inte ont alls.

2012-02-21 @ 13:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0